loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
عرفان بازدید : 1668 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رئال فنز - دروازه بان تیم والنسیا - دیگو آلوز - معتقد است ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را با چاشنی شانس مهار کرده است.

به گزارش سایت football-espana، پس از این که بازی دیشب دو تیم رئال مادرید و والنسیا با تساوی 2-2 به پایان رسید، دیگو آلوز که توانسته بود در نیمه اول ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند، اعتقاد داشت که این کار را با خوش شانسی انجام داده است. این دروازه بان برزیلی با عملکرد بسیار خوبی که در سانتیاگو برنابئو از خود نشان داد، در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.


آلوز در پایان بازی گفت: "بازی کردن در اینجا (سانتیاگو برنابئو) سخت است. وقتی که فشار زیادی روی شماست، مجبور به تحمل آن هستید. ما فرصت زدن گل سوم را هم داشتیم، اما در کل از این بازی لذت بردیم."


او درباره بازگشت رئال به بازی پس از خوردن 2 گل گفت: "ما نگران این موضوع نبودیم. طبیعی بود که به دو خط دفاع 4 نفره تغییر سیستم دهیم. ما 2 گل از آن ها پیش بودیم. اما آن ها این کیفیت را دارند که از هیچ، موقیعت گل بسازند. نتیجه عادلانه ای بود. بازی سختی بود، اما من بیش از آن که برای خودم خوشحال باشم، برای تیممان خوشحال هستم. ما در یک محیط سخت به خوبی بازی کردیم."


او همچنین درباره مهار ضربه پنالتی رونالدو گفت: "من ایستادم و سعی کردم که آرامشم را حفظ کنم. در این صورت می توانستم جهت ضربه زدن او را تشخیص دهم، اما با این حال خوش شانس بودم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 3,424
  • بازدید کلی : 254,443
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394