loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
امین بازدید : 82 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)
رئال فنز - چیچاریتو در مورد شرایط خودش در رئال مادرید صحبت کرد.

فرصت های کم : می دانستم که به رئال ملحق می شوم و چه شرایطی دارد اما کمتر از حد انتظارم بازی کردم. امروز 90 دقیقه بازی کردم و به این حس نیاز داشتم تا اعتماد به نفسم از دست نرود.

حمایت هواداران : متشکرم. فقط می توانم از آنها تعریف کنم و درون زمین همه تلاشم را انجام بدهم. در هر صورت عملکردی خوب و مملو از اعتماد به نفس به ما کمک خواهد کرد.  امیدوارم بیشتر از خودم صحبت شود و شرایطم درون زمین تا اتفاقات زندگی شخصی ام.

تمجیدهای آنچلوتی : از حرفهایش متشکرم اما این حرفها مرا بازیکن بهتری نمی کند.

گلش را به چه کسی تقدیم کرد؟ به عزیزانم. آنهایی که در زمانی که بازی نمی کنم کنارم هستند تا آنهایی که بازی می کنم ، برایم عزیزتر هستند.

تصمیمش در مورد آینده : در مورد این که خشمگین هستم یا نه صحبت نمی کنم. آینده مهم است. ه قول مکزیکی ها اوضاع زیبا نیست. حقیقت این است که این وضعیت نا امید کننده است اما اعتماد به نفس زیادی دارم. از حال لذت می برم و باید روندمان را ادامه بدهیم و ببینیم که در آینده چه می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,437
  • بازدید ماه : 2,999
  • بازدید سال : 6,339
  • بازدید کلی : 257,358
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394