loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
امین بازدید : 54 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)
رئال فنز - روبرتو کارلوس ، پیشکسوت رئال در مورد شرایط فعلی لالیگا و مسائل مختلف صحبت کرد .
او اظهار داشت : تا هفته قبل همه فکر می کردند که لالیگا تمام شده است اما برد رئال و تساوی بارسا باز هم راه را باز کرد. تا پایان باید دید که چه در پیش خواهد بود و چه کسی قهرمان می شود. به نظرم باراس فشار بیشتری حس می کند. رئال مدافع عنوان قهرمانی اروپاست و بارسا پس از بازی با سویا دچار تردیدهایی شده است. دیروز صبح در والدبباس بودم و با بازیکنان صحبت کردم. همه راضی و مطمئن بودند و از شرایط تیم رضایت داشتند. با مارسلو ، ایکر ، راموس ، هیرو و … صحبت کردم. آنها دوستان من هستند و همه به من گفتند که اعتماد به نفس بالایی دارند.

وی در مورد دربی فردا صحبت کرد و گفت : رئال مادرید بازی برگشت را در خانه برگزار می کند و این فاکتور مهمی است. در کالدرون نشه بسیار متفاوتی نسبت به بازی رفت در خارج از خانه وجود خواهند داشت. قرعه درون بازی تعیین می شود. چمپیونزلیگ با لالیگا تفاوت خواهد داشت. به همین خاطر به نظرم رئال شانس بیشتری دارد چون بازی برگشت در خانه اش است. رئال ده بار قهرمان اروپا شده است و آماده چنین بازیهایی است. این تجربه انگیزه موجود در بازیکنان باعث می شود که شانس این تیم را کمی بیشتر از اتلتیکو بدانم. انگیزه بازیکنان برای لالیگا و جام حذفی تقریبا یکسان است اما لیگ قهرمانان مثل جام جهانی است. در این تورنمنت هر بازیکن 110 درصد تمرکز دارد و تفاوت ها در همین جا رقم می خورد.

مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل در مورد مقایسه شرایط کاشته های خودش با کریستیانو رونالدو صحبت کرد: در این باره با هم صحبت کردیم. با هم شوخی می کردیم و به من گفت که فقط من محکم تر از او شوت می زدم. (می خندد). برای زدن چنین کاشته های باید خیلی تمرین کرد و خوش شانس بود …. وقتی که بازیکن شماره یک دنیا از من به خاطر دوران فوتبالم تشکر می کند برایم قابل احترام است و و برایم مهم نیست که او بیشتر از من کاشته هایش را به گل تبدیل کرده باشد. از نظر من او بهترین است.

روبرتو کارلوس در مورد دو هموطنش مارسلو و دانیلو که اولی اکنون در رئال است و دومی فصل بعد به برنابئو می آید هم صحبت کرد: مارسلو خیلی تکنیکی تر از من است. من سرعت بالایی داشتم و مارلسو تکنیکی تر است. او مثل هافبک هاست و من مدافع کناری بودم و از سرعتم استفاده می کردم. مارسلو بیشتر با توپ بازی می کند چون که تکنیکی تر از من است. در مورد دانیلو هم رئال مادرید یک خرید عالی انجام داد. بازیکن صاحب سبکی است که قهرمان لیگ پرتغال شده است و تجربه بالایی دارد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,063
  • بازدید ماه : 2,625
  • بازدید سال : 5,965
  • بازدید کلی : 256,984
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394