loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
عرفان بازدید : 63 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)
رئال فنز - به گزارش وب سایت MARCA پله اسطوره فوتبال جهان و تیم ملی برزیل در صحبت هایی با شبکه تلویزیونی Onda Cero پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

کریستیانو رونالدو یا مسی: مردم در مکان های عمومی همواره این سوال را از من می پرسند، اما از نظر من مقایسه این دو صحیح نیست. کریستیانو بازیکن فوق العاده ای است که جلوتر از لیونل مسی بازی می کند. مسی آمار گلزنی عالی دارد، اما در عقب زمین نیز به عنوان یک سلاح برای بارسلونا کارآیی دارد. از نظر من هر دو این ها بازیکنان مهمی در تاریخ فوتبال هستند، اما اگر مجبور شوم که یکی را انتخاب کنم، آن لیونل مسی است.


پیوستن نیمار به بارسلونا: نیمار در حال رسیدن به سطح یک بازیکن جهانی است. او تجربه امثال مسی یا رونالدو را ندارد، اما پیوستن به بارسا  و بازی در کنار بازیکنانی نظر ژاوی و اینیستا به مثابه یک مدرسه عالی برای او است که می تواند چیزهای زیادی در آن بیاموزد.


فوتبال اسپانیا: همواره از تحسین کننده های فوتبال اسپانیا بوده ام. اولین ملاقات من با این فوتبال زمانی رخ داد که با سانتوس به مصاف رئال مادرید رفتیم و خاطره فوق العاده آن بازی هنوز در ذهنم من مانده است.


پیوستن به باشگاه های اسپانیایی در زمان حضور در زمین فوتبال: در آن دوران پیشنهاد های زیادی از تیم هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، میلان و بایرن مونیخ داشتم، اما من در سانتوس خوشحال بودم و تنها دلیلی که باعث شد برزیل را ترک کنم و به تیمی همچون کاسموس آمریکا بپیوندم این بود که به توسعه فوتبال در آن کشور کمک کرده و به بچه های انگلیسی زیان آن جا فوتبال یاد بدهم.


زین الدین زیدان: یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال بود. ما در فوتبال برزیل از او ضربه زیادی خوردیم. شجاعت او در زمین نکته ای بود که نه من و نه حتی مارادونا یا مسی فاقد آن بودند.


فاجعه شکست 7 - 1 برابر آلمان: اتفاقات آن مسابقه را تنها خدا می تواند که توضیح دهد. من فاجعه ماراکانا در سال 1950 و گریه های پدرم را هنوز هم به یاد دارم و آن مسابقه نیز همچون دیدار آن سال یک فاجعه ماندگار در تاریخ فوتبال برزیل خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,120
  • بازدید ماه : 2,682
  • بازدید سال : 6,022
  • بازدید کلی : 257,041
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394