loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
علیرضا بازدید : 60 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)
رئال فنز - تونی کروس می‌‌گوید نتیجه بازی رفت با اتلتیکو، خطرناک است.
به گزارش فوتبال اسپانیا، کروس می‌‌گوید:"باید می‌‌بردیم. نا عادلانه نمی‌‌شد اگر می‌‌بردیم اما ما نتیجه را قبول کردیم. ۰-۰ نتیجه خطرناکی است زیرا که گل زده در خانه حریف برای آنها وجود خواهد داشت."

کروس پس از آن در مورد آینده خود در سانتیاگو برنابئو هم صحبت می‌‌کند:"می‌ خواهم مدت طولانی را در رئال مادرید بمانم. برای ۵ سال قرارداد دارم و در رئال بسیار راحت هستم. خوشحالی‌ من در مادرید بسیار زیاد است. من از اینکه روزی سه‌ بار مصاحبه نمیکنم خوشحالم. توانسته‌ام که با خانواده خود در اینجا آرامش داشته باشم.

"هر چیزی در مورد باشگاه و هواداران آن پر احساس است. اگر شما مرکز شهر بروید و شما را بشناسند، باید به خانه برگردید. آن فاصله‌ها بین انسان‌ها در آلمان، در اسپانیا وجود ندارد. هیچ تیتر بزرگی‌ در مورد من وجود ندارد. زیاد به مهمانی‌های شبانه نمی‌‌روم و سعی‌ می‌‌کنم با خانواده خود در خانه باشم. اینکه مردم چطور فکر کنند، برای من اهمیّتی ندارد.

"مهم است که از مسائل مهم زندگی‌ خود مراقبت می‌‌کنم اما نمی‌‌گویم که من سالم‌ترین ورزشکار هستم. این مساله یک دروغ خواهد بود. من از زندگی‌ لذت می‌‌برم و به آن اعتراف می‌‌کنم اما وقتی‌ برای یک بازی آماده می‌‌شوید، مهم است که مسئولیت پذیر باشید."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,736
  • بازدید ماه : 2,298
  • بازدید سال : 5,638
  • بازدید کلی : 256,657
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394