loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
امین بازدید : 77 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
رئال فنز - آنچلوتی چند سال پیش کتابی را در مورد زندگینامه خود منتشر کرده که بخشی از آن مربوط به یوونتوس است.
قرارداد دستنویس : "لوچانو موجی (مدیر اجرایی یوونتوس) روز قبل از سفر سه روزه ام به ترکیه با من تماس گرفت. قرار بود که از باشگاه فنرباغچه بازدید کنم. به من گفت  : "منتظر برگشنت هستیم." فکر کردم که قرار است که در مورد بازیکنی از من بپرسند. قرار شد که پیش از سفر به خانه آنتونیو گیرائودو ، سرپرست تیم بروم. موجی و آنتونیو بتگا (نایب رئیس ) هم در آن جا بودند. موجی از من پرسید : "می خواهی مربی یووه شوی؟ " و من جواب دادم  : "مگر لیپی ان جا نیست؟ بهترین است." و گفت  : "این جا خوشحال نیست و به تو فکر کردیم." چند ساعت بعد قرارداد را با یک خودکار در کاغذی با 23 خط نوشتیم و امضا کردیم."

جنجال دوآتشه ها : "در هفته اولم در تورین ، وقتی داشتم به سمت دفترم می رفتم در پیازا کریمئا روی یک ستون هرمی شکل با اسپری نوشته شده بود  : "یک خوک نمی تواند مربیگری کند." توقع داشتم که موجی خطاب به هولیگان های یووه بگوید  : "با آنچلوتی صلح را برقرار کنید." در دهه هشتاد در رم بازی کرده بودم و حریفمان یووه بود. بعد از آن مربی پارما شدم و رقیبمان برای اسکودتو یووه بود. مرا به چشم یک دشمن می دیدند. این را نمی شد عوض کرد و نشد. وقتی مربی میلان شدم روی سکوهایشان نوشته بودند  : "یک خوک نمی تواند مربیگری کند." راستش به نظرم خیلی به خوک ها توهین شده بود!"

زیدان  : "زیدان بهترین بازیکنی است که با او کار کردم. ماوراء الطبیعه است. کیفیت و انسانت بی نظیری دارد. هر بار آنیلی ، مدیر باشگاه به رختکن می آمد به دل پیرو سلام می داد و مستقیم نزد زیدان می رفت. این را ده ها بار دیدم. به موجی می گفت : "زیدان کجاست؟" به گیرائودو می گفت  : "زیدان کجاست؟" فقط می آمد تا زیدان را ببیند …"

نارضایتی کارلتو  : "هرگز تورین را دوست نداشتم. بیش از حد مجلل بود. کهکشانی فراتر از سطح زندگی من بود. حتی کودکانشان هم مطابق مد روز بودند … هرگز یوونتوس را دوست نداشتم و شاید در آینده هم دوست نداشته باشم. برای من آن جا محیط متفاوتی داشت و هرگز احساس راحتی نمی کردم. گرفتن تصمیمات مهم به من سپرده نمی شد. بیشترین رفاقت را با آندره آ پسر اومبرتو آنیلی یووه داشتم."

تمدید و وداع  : "یک روز جیووانی آنیلی درخواست جلسه با من را داد. به من اعتماد به نفس داد  : "لیگ را نبردیم اما فصل خوبی داشتیم. کارلو ت مرد خوبی هستی و این خیلی مهم است." اما روز بعدش مرا برکنار کردند. آنها حتی به خود زحمت ندادند که در این باره با من صحبت کنند. خبرنگاران ورزشی در تورین خطاب به من گفتند  : "تو مردی ، مربی بعدی لیپی است." باورم نمی شد…. قراردادم تمدید شده بود. پس از تساوی مقابل رم، اومبرتو آنیلی با من تماس گرفت. سر جلسه رفتم و گفت  : "کارلتوی عزیز ، مربی بعدی یوونتوس لیپی است." هرگز شیفته یووه نشدم. خیلی تقاوت سلیقه داشتیم. من یک بچه روستایی بودم ، آنها شیک پوش های شهری. تفاوت من و یووه مثل سواچ و رولکس بود. مثل پلاستیک و طلا …."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 555
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,243
  • بازدید ماه : 2,805
  • بازدید سال : 6,145
  • بازدید کلی : 257,164
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394