loading...
رئال فنز | RealFans.IR
جدول لالیگا
نام تیم
امتیاز
بازی
بارسلونا
68
28
رئال مادرید
67
29
اتلتیکو مادرید
62
29
والنسیا
60
28
سویا
58
29
آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394
علی بازدید : 49 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
رئال فنز -  پیرلو در مورد سابقه کاری خود با آنچلوتی گفت :" مثل یک پدر بود. سالها کنار من بودیم. در پستی متفاوت به من بازی داد که بهترین عملکردم را در انجا داشتم. نقشم را درون زمین عوض کرد و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنارش داشتم."
وی در مورد خاطره تشویق شدنش در برنابئو گفت :" امیدوارم که یک هفته دیگر همین اتفاق رخ بدهد و نه تنها من بلکه کل تیم تشویق شویم. این بازی 180 دقیقه خواهد بود. بازی اول کلیدی است و باید باه هوشمندی ، احتیاط و جدیت بازی کنیم. این رویایی است که باید به حقیقت بپیوندد و چیزی برای از دست دادن نداریم اما باید همه تلاشمان را انجام بدهیم. امیدواریم که پیروز شویم. یووه با شایستگی های خودش به نیمه نهایی رسیده است. باید از اتلتیکو در فصل قبل الگو بگیریم که تا فینال رفت."

هافبک ایتالیایی در مورد خط هافبک رئال صحبت کرد :" بازیکنان هجومی زیادی دارند اما کروس تجربه بالایی دارد. فداکاریش برای تیم کلیدی است. همین طور نقشی که اکنون خامس و ایسکو داشتند که مثل کار دی ماریا در سال گذشته است. ایسکو خیلی خوب است. وقتی در مالاگا بازی کرد در بازی دوستانه مقابلش قرار گرفتم که توانمندی هایش را حس کردم و حالا نشان می دهد که چه ابزیکن باکیفیتی است."

وی در مورد مقایسه مسی و رونالدو صحبت کرد :" آنها مربوط به سطحی دیگر هستند و به خاطر رکوردهایشان فقط می توان به آنها تبریک گفت. در هر بازی دو ، سه گل می زنند."

پیرلو در این باره که شاید آنچلوتی مامور مستقیم برای مهار او بگذارد گفت :" امیدوارم این طور نباشد و با آزادی عمل بازی کنم. البته معمولا خودم وقتی در فاز دفاعی هستم یکی از مهاجمان حریف را مهار می کنم."

وی در این باره که آیا در صورت قهرمانی در چمپیونزلیگ از یووه می رود گفت :" نمی دانم. فعلا چنین اتفاقی رخ نداده است اما در ایتالیا در تیمی به جز یووه بازی نخواهم کرد."

وی در این باره که در سال 2006 شانس پیوستن به رئال را داشته گفت :" کاپلو با من تماس گرفت. میلان با کالچیو پولی مشکلاتی داشت. بعد از آن همه چیز به مرور حل شد و قراردادم را تمدید کردم. البته از نرفتن به رئال پشیمان نشدم چرا که آن سال با میلان قهرمان اروپا شدیم. رئال مادرید ، رئال مادرید است. چیزی نمی توان در موردشان گفت. مهمترین باشگاه دنیا هستند."

وی شانس صعود تیمش را پنجادرصد دانست و در مورد ته وز گفت :" بازیکن بزرگی است و این طور نیست که تازه کشف شده باشد."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه بازی ها
    بازی بعدی
    - 

    سه‌شنبه 1394/1/25
    ساعت 23:15
    1/4 نهایی چمپیونزلیگ

    بازی قبلی
    3 - 0
    شنبه 1394/1/22
    ساعت 18:30
    هفته 31 لالیگا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,995
  • بازدید ماه : 2,557
  • بازدید سال : 5,897
  • بازدید کلی : 256,916
  • گلزنان لالیگا
    نام بازیکن
    گل
    تیم
    کریستیانو رونالدو
    رئال مادرید
    36
    لیونل مسی
    بارسلونا
    32
    نیمار
    بارسلونا
    17
    کارلوس باکا
    سویا
    17
    آنتون گریژمان
    اتلتیکو مادرید
    15
    آخرین بروزرسانی : 16 فروردین 1394